18.1.15

I'm a Little Rebel


[RO]: Salut, dragelor! Ce mai faceţi? Cum a fost începutul de an pentru voi? Al meu a fost destul de încărcat. Sunt în sesiune. Mă aşteaptă 5 examene grele, dar între orele de învăţat la farmacologie am găsit o oră să fac şi eu câteva poze pentru blog. 

[EN]: Hello, my dear readers! How are you? How was the beginning of your new year? Mine was quite busy. I'm having my season finals. There are 5 exams waiting for me, but I couldn't help myself taking a few photos for the blog. Pharmacology can wait a little.


 







[RO]: Vremea s-a schimbat destul de brusc. Am trecut de la cele şapte cojoace la 2-3 cojoace. Astfel, am ales o cămaşă în carouri şi o fustiţă scurtă neagră. Ambele au fost cadouri de Crăciun şi abia am aşteptat să le port. Am adăugat haina de blană pentru a nu resimţi frigul şi o pălărie pentru a păstra informaţiile acumulate calde. Colierul statement, împreună cu rujul roşu au completat look-ul îndrăzneţ pe care l-am abordat. Şi uite aşa am fost gata de o scurtă escapadă din ghearele sesiunii.

[EN]: The weather has changed. I took off the large amount of cozy clothes, keeping only a few layers. So, I went for a plaid shirt and a black short skirt. They were both Christmas presents and I couldn't wait to wear them. I added the fur coat for a warm feeling and a hat to keep the information I have learned lately warm. The statement necklace and the red lipstick complete the rebel look I went for. And this way I was ready to take a break from the contiunous studying.

Shirt - Zara
Skirt - New Yorker
Fur - Stradivarius
Ankle Boots - Pull & Bear
Hat - H&M
Necklace - DIY

4 comments:

I like every single comment you leave on my page. So don't hesitate! Your oppinion is really important for me!

Thank you for contacting us. We will be in touch with you very soon.