27.12.14

Plaid Poncho


[RO]: Bună, dragilor! Sper că aţi avut cu toţii parte de un Crăciun minunat alături de cei dragi. Eu am sărbătorit alături de familia mea, am fost la colindat, am primit colindători, ne-am împărţit cadouri. A fost perfect! Puteţi vedea câteva poze şi pe Instagram @ningerau . Chiar dacă nici nu a trecut bine Crăciunul, eu m-am hotărât să vă prezint o ţinută ce am purtat-o acum vreo două săptămâni, într-o zi destul de călduroasă pentru luna decembrie. 

[EN]: Hello, dear readers! I hope you all have had a wonderful Christmas with the loved ones around you. I celebrated Christmas with my family, I went singing carols, I waited for carolers and we opened our presents. It was perfect! You can see a few pictures on Instagram @ningerau . Eventhough Christmas is not gone yet, I decided to present you an outfit I wore a couple of weeks ago, on a quite warm day of December.










[RO]: Din totdeauna mi-au plăcut poncho-urile şi capele. Am tot vrut să merg la croitor să îmi fac o capă, dar nu am avut timp să mai ajung şi pe acolo. Până la urmă am găsit acest poncho în carouri în New Look şi nu l-am putut lăsa să îmi scape. A fost o alegere inspirată pentru că poate fi purtat cu pantaloni, fuste, rochii, îl poţi integra atât în ţinute mai elegante, cât şi în ţinute casual. Eu am optat să îl port cu o rochie neagră, simplă şi cu nişte botine khaki. O ţinută perfectă pentru un prânz în oraş cu fetele sau pentru o sesiune de cumpărături.

[EN]: I have always liked ponchos and capes. I wanted to go to the tailor for a custom made cape, but I didn't have the time to do this. Finally, I found this plaid poncho in New Look and I knew it is a must have. I do not regret my choice because it can be worn with jeans, skirts, dresses and it can be added to both elegant and casual outfits. I went for a simple black dress and a pair of  khaki ankle boots. It was a perfect outfit for a lunch with the girls or a shopping spree.

Dress - Terranova
Poncho - New Look
Boots - BB Up
Bag - H&M
Belt - Zara
Necklace - Stradivarius


6 comments:

  1. I have just been checking out that poncho online, wanting to buy it myself! :)
    Love it, such a nice look!


    http://jeansandroses.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! Don't hesitate buying it! It is worthy!

      Delete
  2. Nu se mai poate, stau si tanjesc aici dupa poncho-uri in timp ce voi le inserati asa frumos si creativ. Sa treaca sarbatorile si ajung in mult iubitele mele thrift shops, am nevoie de produsul sus-mentionat, de curele si gentute vintage.

    Outfitul este exact "ceasca mea de ceai", desi in ultima vreme ma sperie gentile mari. Pur si simplu nu stiu cum sa le tin cand fac poze si atunci apelez mereu la cele de pus pe umar. Mi-am pus lant la toate clutch-urile din acest motiv.

    Colierul si ceasul sunt accentele potrivite, condimenteaza fara a distrage atentia de la piesa centrala - poncho-ul cadrilat. Nu ma pot abtine sa nu zic ca mi-ar fi placut unul rosu, este culoarea mea obsesie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc frumos! Eu sunt înnebunită după genţile mari. Pentru mine sunt o necesitate, tot timpul îmi sunt pline cu cursuri, halat, papuci de clinică şi stetoscop. Durerile de spate ce mi le dau sunt groaznice, dar suferă baba la frumuseţe.
      Şi eu am căutat unul roşu, dar nu am găsit să fie pe gustul meu.

      Delete
  3. I browsed your other posts and you're beautiful. Checked your about me as well and I'm proud that you're a med student as well :) Good Luck on your future career!

    Merry Christmas! :)

    xoxo,
    SHAIRA
    http://www.missdream-girl.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks a lot! I'm happy to find other med students! :P

      Delete

I like every single comment you leave on my page. So don't hesitate! Your oppinion is really important for me!

Thank you for contacting us. We will be in touch with you very soon.