20.12.14

It's Beginning to Look A Lot Like Christmas


[RO]: Cea mai frumoasă perioadă a anului e aici. Colindele minunate se aud peste tot. Nici eu nu mă pot abţine din a le cânta. Toată lumea aleargă după cadourile perfecte şi pregătesc cele mai gustoase bunătăţi. Dar toate acestea nu ar fi la fel fără atmosfera caldă din sânul oricărei familii şi fără brăduţul frumos gătit de sărbătoare. Pentru mine, împodobitul bradului e unul din cele mai frumoase momente de Crăciun, motiv pentru care am vrut să împărtăşesc şi cu voi acest moment special.

[EN]: It is he most wonderful time of the year. Christmas carols are being heard everywhere. I can't help my self singing at least one. Everyone is searching for the perfect gifts and cooking the best meals. But all these wouldn't not be the same without the whole family around and the Christmas tree. Decorating the Christmas tree is one of my favorite moments, that's the reason why I wanted to share this special moment with you.










[RO]: Acesta este brăduţul pe care l-am împodobit pentru bunicii mei. Ştiu că  nu are nici betea, nici luminiţe, dar recunosc că am uitat de ele atunci când am făcut pozele. Brăduţul meu de acasă îl găsiţi pe instagram @ningerau.

[EN]: This the Christmas I decorated for my grandparents. You can see pictures of my tree on instagram @ningerau. 


Dress - Custom-made
Fur Collar - DIY
Heels - Zara


2 comments:

I like every single comment you leave on my page. So don't hesitate! Your oppinion is really important for me!

Thank you for contacting us. We will be in touch with you very soon.