15.12.14

...Et Dieu Créa la Femme

 

[RO]: Când mă gândesc la modă îmi trec mereu prin minte imagini cu Parisul şi îmi vine să vorbesc în franceză. În opinia mea, cele mai elegante ţinute le găsim mereu pe catwalkurile pariziene. Probabil de aceea, pentru mine limba internaţională a modei şi a eleganţei este franceza. Din acest motiv, m-am inspirat şi eu din stilul chic franţuzesc pentru o plimbare de duminică. 

[EN]: Everytime I think about fashion I see images with Paris and I start speaking French. I think that we will find the most elegant outfits on the parisian catwalks. Maybe that's the reason why the international language of fashion for me is french. That's exactly why my look for a sunday walk was inspired by the chic french style.











[RO]: Am optat pentru o ţinută aproape complet neagră, feminină, îndulcită cu puţin roz şi accente aurii. Puloverul negru pufos a fost alegerea perfectă pentru o zi însorită de decembrie, deoarece este extrem de călduros. Fustiţa roz în cloş a accentuat talia şi a adus acea notă dulce ţinutei. Cizmele cu toc peste genunchi sunt o necesitate în acest sezon. Acestea alungesc piciorul şi sunt şi foarte călduroase. Bereta completează aerul franţuzesc al ţinutei. Ca accesoriu am optat pentru un ceas auriu, care păstrează linia simplă a ţinutei. A fost alegerea perfectă pentru o plimbare şi o duminică în familie.

[EN]: I went for a feminine, almost all black outfit, which have been sweetened with a little pink and golden accents. The black fluffy sweater was the perfect choice for a sunnt December day, because it is extremely warm. The pink cloche skirt highlighted my waist and added that sweet tone to the look. A pair of over the knee boots are a must this season. They make the legs look longer and they are warm. The berette completes the french air of the look. As an accesory I went for a golden watch, which keeps the simple line of the outfit. This was my perfect choice for a walk and a Sunday spent with the family.

Fluffy sweater - Primark
Skirt - Stradivarius
Boots - Primark
Bag - Zara
Berette - H&M
Watch - Bershka

4 comments:

  1. Exact genul meu de outfit, poate mi-ar fi placut totusi o palarie - am facut o obsesie in ultima vreme desi am doar una de vara. Cizmele sunt superbe, ador tot ce este over knee, iar fusta condimentul potrivit. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult! Si eu am o adevarata colectie de palarii, dar am vrut o tinuta cu iz frantuzesc si cel mai bine se potrivea bereta.

      Delete
  2. Superbe cizmulite! Te prinde bine bereta <3

    www.juliahasch.com

    ReplyDelete

I like every single comment you leave on my page. So don't hesitate! Your oppinion is really important for me!

Thank you for contacting us. We will be in touch with you very soon.