26.10.14

Furtastic.


[RO]: Salut! Ce mai faceţi? Am cam tras chiulul în ultima vreme, dar am avut un motiv serios pentru aceasta: a început facultatea şi nu prea mai am timp să fac poze şi să postez pe blog. Şi credeti-mă că am o grămadă de idei. Dar am găsit puţin timp şi am reuşit să o conving şi pe sora mea să îmi facă nişte poze. Sper că vă place rezultatul.

[EN]: Hi! How are you? I've been gone for a while from the blog, but I had a good reason for this: I started University and I do not have time to take photos and to post on the blog. And I have a lot of ideas, trust me. But I found a little time and I managed to convince my sister to take me some photos. I hope you like the result.















[RO]: Am aşteptat muuult timp vremea potrivit pentru a purta haina de blană din imagine. Am vânat-o vreo trei săptămâni pe site-ul celor de la Stradivarius şi am cumpăarat-o până la urmă în august, în scurta mea excursie la Bucureşti. A fost tare drăguţă ziua în care am cumpărat-o, deoarece eram cu fratele meu mai mic, care mă ajuta să îmi aleg haine. La cei şapte ani ai săi are foarte multe păreri şi am încercat să îi ascult fiecare opinie. Acestei haine i-a spus blănoasa şi i-a plăcut tare mult. Dar să revenim la ţinută. Am ales o pereche de pantaloni evazaţi pentru că îmi place tare mult efectul optic de alungire a picioarelor completat de botinele cu talpă ortopedică, la care am adăugat o cămaşă albă. Am accesorizat totul cu un colier inspirat de cele Dylanlex, făcut de mine şi o pălărie cu boruri largi. Aşa am reuşit să adun într-o singură ţinută trei lucruri după care sunt înnebunită: blana, pălăriile şi colierele masive. Şi am obţinut o ţinută perfectă pentru plimbare în zilele răcoroase de toamnă.

[EN]: I've waited a loooong time for the perfect weather to wear the fur coat in the image. I'd been looking for it for about three weeks on Stradivarius' website and I finally bought it in August, duringf my short trip to Bucharest. The day I bought it was really cute, because I went shopping with my little brother. Eventhough he is only seven, he is a reeally opinionated child, and I tried to consider all his opinions. But lets get back to the outfit. I went for a pair of boot-cut jeans and a pair of platform ankle-boots because I like the way they make my legs look longer. I added a a plain white shirt. I accessorized it with a Dylanlex-like necklace made by me and a floppy hat. This way I managed to put three things I am crazy about in one outfit: fur, hats and statement necklaces. This way I managed to create a perfect look for a walk on a cold autumn day.

Fur coat - Stradivarius
Shirt - Stradivarius
Jeans - Vintage
Ankle Boots - Greece
Hat - H&M
Necklace - DIY 


14 comments:

  1. Foarte faină ținuta! Îmi plac mult blugii!

    ReplyDelete
  2. Hi Bianca! You look so chic in that high waisted jeans and fur coat!

    Jessica | notjessfashion.com

    ReplyDelete
  3. Uau! Colierul arata extraordinar! Si intreaga tinuta!

    www.juliahasch.com

    ReplyDelete
  4. This is one amazing outfit!! Love everything: the fluffy coat, those flare jeans, the gorgeous necklace and that hat, everything put together looks awesome! <3

    www.pink-wish.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks a lot! I really appreciate your kind words! <3

      Delete
  5. Love it, sweetie ^_^

    Kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
  6. Superba haina de blana! Iti vine minunat :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. E haina mea preferata! Nu imi vine sa o mai dau jos!

      Delete

I like every single comment you leave on my page. So don't hesitate! Your oppinion is really important for me!

Thank you for contacting us. We will be in touch with you very soon.