9.9.14

Fleur de la Ville.


[RO]: Vremea de afară îmi tot joacă feste. După frigul din ultima săptămână din august, eram aproape sigură că vara nu se mai întoarce. Dar surprize, surprize! Pe când mi-am scos şi eu pulovărul preferat din dulap, căldură mare din nou. Dar cine nu se sacrifică pentru modă?

[EN]: The weather outside is making a fool out of me. After the last cold days of august, I was sure that summer would not come back. When I took my favorite jumper the warm days were back. But who doesn't make a sacrifice for fashion?












[RO]: Aveam ţinuta aceasta în minte de la începutul verii. Abia am aşteptat ocazia de a o purta şi cum de la etajul 8 vremea părea o toamnă veritabilă am zis că acesta e momentul. Dar socoteala de acasă nu se potriveşte întotdeauna cu cea din târg. Chiar dacă mi-a fost cam călduţ, nu m-am îndurat şi am făcut câteva poze. Împreună cu sora mea, ne-am distrat încercând (şi cred că am şi reuşit) să facem nişte poze care să îmbine modernul şi femininul. Această ţinută face ca tranziţia vară-toamnă să fie mult mai uşoară şi încă păstrează atmosfera colorată şi relaxată a verii. Voi ce purtaţi pentru zilele călduroase de toamnă?

[EN]: I have been thinking about this outfit since the summer began. I couldn't wait for the moment to wear it and today seemed the best day to do it. Eventhough it was a little bit too warm, I took some photos. My sister and I had fun, trying to take some photos that combines the modern and the femininity. I think we succeed. This outfit, eventhough is perfect for autumn, reminds of the colorful and relaxed atmosphere of summer. What do you wear for warm autumn days?

Jumper - Forever 21
Trousers - Stradivarius
Heels - Zara
Bag - Bershka

8 comments:

  1. Puloverul mi se pare atât de frumos. Și pantalonii doar că eu nu prea port pantaloni cu print pentru că am picioarele mai groase așa că nu m-ar avantaja. Iar pantofii mă fac să mă imaginez cu mâna în ghips la cât par de înalți :))

    Pentru că vremea încă e permisivă port rochii mai mult. Dar îmediat ce se mai răcorește am să trec pe rochițe mai groase, dresuri probabil cu un den mai mare, o pereche de ghetuțe și o geacă de piele și gata. M-a apucat recent obsesia legată de rochii. Trebuie să îmi fac de cap :))

    Pupici

    Și serios de nu m-am uitat de vreo 5 ori la pulover. M-am îndragostit :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. E puloverul meu preferat. A fost dragoste la prima vedere când l-am văzut! Chiar dacă pantofii par foaaaarte inalţi (au 15 cm), sunt şi foarte comozi. Am dansat şi pe muzică populară cu ei în picioare. Pupici!

      Delete
  2. Imi place tinuta foarte mult, hop cand se racise imi luasem si eu un pullover scurt sa-l port cu rochii si fuste, le-am pus pe pauza, acum port fie pantaloni cu print cu talie inalta si tricouri, mai mult de vara... :)
    Super cromatica!
    xo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc tare mult pentru aprecieri! Am să mă întorc şi eu la tricouri şi fustiţe... Pupici!

      Delete
  3. Ce mișto pot să fie pantofii! Și pantalonii xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi mult! Pantofii sunt preferatii mei! Pantalonii sunt nemaipomeniti cand vrei ceva comod si totusi clorat :).

      Delete
  4. Superba tinuta, frumos conturata cromatic :*
    http://www.xcentrica.ro/be-bold-wear-gold/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc frumos! Îmi place tare mult paleta aceasta de culori.

      Delete

I like every single comment you leave on my page. So don't hesitate! Your oppinion is really important for me!

Thank you for contacting us. We will be in touch with you very soon.