11.9.14

Black and Gold.



[RO]: Îmi place tare mult negrul, dar foarte rar port ţinute all black. Mama zice că o fată aşa tânără ca mine nu ar trebui să poarte atâta negru. Dar de data aceasta m-am făcut că nu o aud. 
[EN]: I like black a lot, but I rarely wear all black outfits. My mom tells me that a young girl like me shouldn't be wearing so much black. But this time I didn't listen to her comments.













[RO]: Ascultând melodia lui Sam Sparro - Black and Gold, m-am hotărât să abordez un look business, cu uşoare accente edgy şi accesorii aurii. De mult îmi căutam o vestă tip sacou şi am fost tare fericită că am găsit-o pe aceasta în Terranova, la reduceri, pentru doar 25,99 lei. Ştiu că pantofii sunt bleumarin, dar am vrut o pereche comodă, care să îmi permită să umblu liniştită prin oraş. În plus, am dezvolatat o obsesie pentru părul prins în coadă la baza gâtului şi nu m-am putut abţine să port această coafură. În orice caz, a fost o ţinută perfectă pentru un început călduros de toamnă. Voi ce părere aveţi despre ţinutele all black?

[EN]: Listening to Sam Sparro's song, Black and Gold, I decided to go for a business look with light edgy accents and golden accessories. I was looking for a blazer like vest for a long time and I was really happy when I found this one in Terranova for about 6 $. I know the shoes are dark blue, but despite the all black outfit, I wanted a comfortable pair of shoes, which would allowed me to move around the city without sore legs. Evenmore, I developed an obsession for low pony tails, so I couldn't help myself without wearing this hairstyle. Anyway, it was a perfect outfit for a warm autumn start.  What do you think about all black outfits?

Vest - Terranova
Top - Bershka
Trousers - H&M
Shoes - Stradivarius
Belt - H&M
Bag - Stradivarius
Necklaces - H&M and DIY

14 comments:

  1. frumoasa tinuta! totul se imbina placut:) o tinuta all black te poate scoate si din orice incurcatura, cand esti pe graba ori te poate scoate in evidenta in cel mai elegant si simplu mod. nice post:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc pentru aprecieri! O ţinută all black chiar e cea mai bună soluţie uneori! :P

      Delete
  2. O tinuta all black perfecta! Felicitari!
    http://www.xcentrica.ro/goddess-dress/

    ReplyDelete
  3. Imi place tinuta si imi plac mai ales accesoriile alese!
    Arata bine tinutele all black, desi eu nu prea port, cred ca o singura data am avut o tinuta all black :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult! Nici eu nu sunt innebunita dupa tinute all black, dar uneori sunt alegerea perfecta! :D

      Delete
  4. o tinuta extrem de classy ;) imi place!

    ReplyDelete
  5. Ce bine-ti vine tinuta! Imi place mult topul :D

    http://voxofvanity.wordpress.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc! E tare versatil topul. Ma scoate din multe probleme cand vine vorba de haine. :P

      Delete
  6. Tinuta asta e de 10+. Just perfect!

    ReplyDelete

I like every single comment you leave on my page. So don't hesitate! Your oppinion is really important for me!

Thank you for contacting us. We will be in touch with you very soon.