8.8.14

Accesorii de Vară şi primul Giveaway.



La Cluj vremea e tare mohorâtă. A plouat şi în aer încă domneşte mirosul de ploaie. Dar gândul meu e la vreo 700 de kilometri de Cluj. Da, mă gândesc la mare, mai ales ştiind că luni am să plec acolo. În sfârşit am terminat practica de vară şi mă pot bucura de vacanţă. Gata cu seringile, stetoscoapele şi electrocardiografele, acum trecem la lucrui mai plăcute. Să nu înţelegeţi greşit, mi-a plăcut tare mult practica de vară, dar îmi era dor de accesorii şi haine şi pantofi şi toate chestiile astea. Am nevoie de un plan de bătaie în ceea ce priveşte accesoriile pentru plimbările pe plajă, discotecile în aer liber şi şedinţele foto la care mă tot gândesc. M-am gândit să vă spun şi vouă ce bijuterii nu vor lipsi din bagajul meu. Citiţi în continuare pentru a afla mai multe şi despre primul meu Giveaway.

Este vorba despre brăţările de picior. Chiar dacă nu sunt cea mai mare fană a bijuteriilor la plajă, anul acesta am dezvoltat o mică obsesie pentru brăţările de picior. Am căutat modele şi modele pe internet şi până la urmă m-am decis să îmi fac singură câteva brăţări care să se asorteze cu costumele mele de baie şi cu bronzul. Am optat pentru nişte brăţări cu mărgeluţe aurii şi pietricele mici de sticlă la care am adăugat câte un charm discret. Cu toate acestea, am găsit modele pe internet absolut superbe şi m-am gândit să le împărtăşesc şi cu voi.

sursă: Pinterest

sursă: Pinterest


Ei bine, dar în timp ce îmi făceam propriile brăţări, m-am hotărât să fac una cadou şi uneia dintre voi, cititoarele mele. Am decis să fac, astfel, primul meu giveaway, în urma căruia una dintre voi va câştiga brăţara din poza de mai jos. Pentru a intra în concurs, trebuie să urmaţi 3 paşi simpli:

2. Să daţi Share public pozei de concurs pe Facebook.
3. Să daţi Like paginii de Facebook DSF Shop.

Concursul începe vineri, 08 august 2014, şi durează până duminica, 10 august 2014, ora 20:00. Câştigătoarea va fi aleasă prin randomizare după încheierea concursului şi va fi anunţată duminică seara.
Vă urez noroc tuturor!



No comments:

Post a Comment

I like every single comment you leave on my page. So don't hesitate! Your oppinion is really important for me!

Thank you for contacting us. We will be in touch with you very soon.