15.5.14

DIY Bracelets Support


[EN]: Hello! I couldn't wait to share my latest DIY project with you. As you can see it is all about bracelets. I hate when all my bracelets are spreaded all over my room. That's the reason why I felt like doing a support for them. It was necessary! I wanted a chic and also simple look for my support and I wished for a long enough one so all my bracelets can fit there. The last thing was not possible because it seems like I have more bracelets than I expected than there are more to come. Anyway, the project is really simple and you can make it really fast. Check out to see what I am talking about!

[RO]: Salut! Abia am aşteptat să împărtăşesc cu voi ultimul meu proiect DIY. După cum puteţi vedea este vorba de brăţări. Nu îmi place să îmi ştiu brăţările împrăştiate prin toată camera. Acesta a fost un motiv suficient de bun pentru a-mi face propriul suport pentru brăţări. Era absolut neceasr! Am vrut ceva chic şi totuşi simplu pentru suportul meu. Am vrut să fie cât mai lung ca toate brăţările mele să încapă pe ele, ceea ce nu s-a întâmplat. Se pare că am mai multe brăţări decât mă aşteptam şi mai urmează şi altele. În orice caz, proiectul este foarte simplu şi îl puteţi face şi voi destul de repede. Încercaţi şi voi!




[RO]: rolă de la hârtie igienică, sfoară, pistol de lipit, carton, foarfece, creion, bandă adezivă


[EN]: 1. Place one of the toilet paper's ends on the cardboard and draw the outline.
Do the same thing with the other end. Draw them with some distance between.
2. You should get two circles.
3. Draw some squares hanging out from the circles so you can fix
the circles better to the roll.
4. Cut them on the outline.

[RO]: 1.Trasaţi conturul capetelor rolei de hârtie igienică pe bucata de carton.
Faceţi acest lucru la ambele capete. Lăsaţi distanţă pe carton
între cele două cercuri.
2. Ar trebui să obţineşi două cercuri la final.
3. Faceţi nişte urechiuşe (forma nu e foarte importantă) care să vă ajute
să fixaţi mai bine cercurile pe rolă.
4. Tăiaţi-le urmărinf conturul desenat.


[EN]: 5.You should get two circles with ears (mine look like candies).
6. Fold the ears you obtained on the circles outline.
7. Place te circles on the roll's ends.
8. Fix them in place with adhesive tape.

[RO]: 5. Ar trebui să obţineţi două cercuri cu urechiuşe (ale mele seamănă
cu două bomboane).
6. Îndoiţi urechiuşele obţinute urmărind conturul cercului.
7. Plasaţi cercurile pe capetele rolei.
8. Fixaţi-le cu bandă adezivă.


[EN]: 9. Warm up your glue gun. Poor some glue on one roll's end and place 
the string's end there.
10.Start wrapping your roll with string.
11. Keep wrapping it until you wrapped it all. Add some glue to the end 
and trim the string excess.
12. Add some glue on one of the cardboard's ends and. Place the 
string's end there.

[RO]: 9. Încăziţi-vă pistolul de lipit. Puneţi puţin lipici pe unul din capetele 
rolei şi puneţi capătul sforii acolo.
10. Începeţi să înfăţuraţi rola cu sfoară.
11. Continuaţi să înfăşuraţi până ce acoperiţi toată rola. Adăugaţi
nişte lipici la capăt şi tăiaţi excesul de sfoară.
12. Pe unul din capetele făcute de noi din carton, adăugaţi puţin lipici şi
puneţi capătul sforii acolo.


[EN]: 13. Cover all the cardboard area with string making a spiral.
When you reach the center add some glue and trim the string's end.
Do the same thing at the other end.
You're done! Now you can stack your bracelets on your
brand new bracelets support!

[RO]: 13. Acoperiţi tot cartonul cu sfoară făcând o spirală. 
Când ajungeţi în cantru adăugaţi puţin lipici şi tăiaţi capătul sforii.
Faceţi acelaşi lucru şi la celălalt capăt.
Acum aţi terminat! Puteţi începe să vă puneţi brătările pe 
noul vostru suport de brăţări!



2 comments:

I like every single comment you leave on my page. So don't hesitate! Your oppinion is really important for me!

Thank you for contacting us. We will be in touch with you very soon.