1.8.13

Boho!




Top - Zara / Shorts - DIY / Cardigan - Bershka / Hat - Terranova / Boots &Necklace - Stradivarius









[RO] În mica excursie la Oradea am ţinut neapărat să vizitez satul natal al bunicului din partea tatălui, adică satul Mărţihaz. Un sat mic de câmpie, situat la graniţa cu Ungaria, în care căldura te omoară. Am profitat de această ocazie şi am făcut repede câteva poze. Am optat pentru o pereche de pantaloni scurţi şi un top scurt la care am adăugat nişte elemente care au întregit ţinuta boho: pălăria de paie, ochelari mari de soare, colier masiv tip etnic, un cardigan croşetat şi cizme cu franjuri. A fost o alegere bună, pentru că m-am protejat de soarele foarte puternic, dar am avut şi confort. În orice caz, de fiecare dată când văd pozele mă gândesc numai la melodia Lanei del Rey - Ride şi la vacanţă. Ce aş fugi şi eu la mare...

[EN] While on my short trip to Oradea I wanted to visit the native village of my grandparent which is called Mărţihaz. It is a small village on the borderline with Hungary, where the heat is almost killing you. I took advantage of this and I took some photos. I went fot a pair of short jeans and a cropped top which I matched with some boho elements: a straw hat, a pair of big sunglasses, an ethnical necklace, a crochet cardigan and a pair of fringed boots. It was a good choice, because it protected me against the sun, but I also felt comfortable. Anyway, everytime I look at these photos I'm thinking about Lana del Rey's song, Ride and holiday. I wish I was at the seaside... 





9 comments:

  1. Imi place mult tinuta aleasa!
    Si...imi place mult si "Minunata lume noua"! Daca ai citit cartea, imi place cu atat mai mult postarea. :) Am fost uimita sa o gasesc prin poze, felicitari pentru alegere!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumsc tare mult pentru aprecieri. Acum citesc cartea şi îmi pare tare interesantă!

      Delete
  2. Very nice pictures and your jeans are so great!
    What about follow each other?
    kisses,
    Julija.
    http://fashionandpinkheart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. You are such a gorgeous girl! I'm a huge fan of your style, and I can't wait to see more! I'm your newest follower via google (51). I'd love it if you could check out my blog and follow me back as well! Also, if you'd like to keep in touch via FB or twitter, just do so and let me know so I can follow back =)

    http://sensiblestylista.blogspot.com/
    Twitter: Sensiblestylist

    ReplyDelete
  4. Amazing pics! So great:)

    bloglovin.com/blog/3880191

    ReplyDelete
  5. Hey, just letting all my dear readers that I moved my blog
    to this NEW URL http://byebyeblondie.net/BBB/ and that to keep in touch
    you can now follow me on bloglovin' http://www.bloglovin.com/blog/10251131/
    have a great day! :) hope to count you on my new follower list!

    xo
    D

    ReplyDelete
  6. So romantic ^__^


    Many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete

I like every single comment you leave on my page. So don't hesitate! Your oppinion is really important for me!

Thank you for contacting us. We will be in touch with you very soon.