21.7.13

Summerish Vintage.


Jumpsuit - Vintage / Belt - Zara / Sandals - Bershka / Glasses - Vintage / Scarf - Thrifted








[RO]  Întotdeauna mi-au plăcut salopetele, mai ales cele care emană eleganţă sau sunt uşor de purtat în diferite stiluri. Sunt foarte uşor de asortat, deoarece mai trebuie să adaugi doar o pereche de pantofi şi nişte accesorii şi eşti gata să ieşi din casă. Eu am găsit această salopetă în dulapul mamei mele, "magazinul" care mă scoate mereu din impas. E tare comodă şi uşor de accesorizat. Am asortat-o cu o curea metalică, o eşarfă cu model oriental purtată ca un tuban şi sandalele negre cu tocuri. Astfel, am reuşit să dau un aer oarecum retro unei ţinute de vară. Voi cum aţi purta o astfel de salopetă?

[EN] I have always liked jumpsuit, especially those who seem elegant or easily worn. You just have to add a pair of shoes and some accessories and you are ready to hit the roads. I found this jumpsuit in my mom's closet, "the shop" which always save me. It is so comfortable and easy to mix and match. I just added a metalic belt, an oriental scarf worn as a turban and my high heelled sandals. That's the way I managed to give my summerish outfit a retro look. How would you wear such a jumpsuit?



7 comments:

  1. Imi place foarte mult tinuta! Trebuie sa invat sa leg si eu asa esarfa... da un plus valoare intregului aspect!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc pentru aprecieri. E destul de simplu. Poate voi posta un video pe blog zilele acestea :)

      Delete
  2. superba tinuta :) iubesc trendul all white :)




    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.ro/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc! E trendul meu preferat din toate timpurile!

      Delete
  3. haha love this outfit! :) mai ales turbaaanul!

    http://thesedaysfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. mersi! am o obsesie pentru turbane in ultima vreme:D

      Delete
  4. Cat de frumoasa e salopeta.Kisses and hugs:*
    http://lifeontheheels.blogspot.com

    ReplyDelete

I like every single comment you leave on my page. So don't hesitate! Your oppinion is really important for me!

Thank you for contacting us. We will be in touch with you very soon.