29.7.13

Summer Wedding Look.




Dress - Local Store / Floral Headpiece - DIY / Shoes - Zara / Handbag - Bershka









[RO] Bună seara, dragilor! Tocmai ce am ajuns acasă, de vreo câteva ore şi tot cu gândul la această postare am fost. După ce am făcut atât de multe poze weekendul acesta, abia am aşteptat să vă arăt şi vouă pe unde am fost. Ei bine, am fost la Oradea, pentru nunta verişoarei mele. Orice eveniment important necesită o ţinută pe măsură. Am căutat câteva zile bune rochia perfectă şi într-un final am găsit-o. Îmi plac rochiile simple, dar care pot fi asortate cu toate minunăţiile şi aşa m-am ales cu această rochie. Primul lucru care mi-a plăcut la ea a fost culoarea, iar apoi lungimea. Am adăugat doar nişte bucle şi o coroniţă cu flori făcută de mine. Mie mi-a plăcut rezultatul.
Acum să povestesc despre ţinuta surorii mele. Şi ea şi-a găsit destul de greu o rochie care să îi placă. Într-un final a găsit-o pe aceasta (vezi foto) care seamănă destul de bine cu a mea, doar că ea a accesorizat-o cu un colier masiv auriu din Stradivarius.
Lăsând la o parte ţinutele noastre, petrecerea a fost foarte frumoasă, ne-am simţit foarte bine şi am dansat până dimineaţa.

[EN] Good evening, dear readers! I've just arrived home a few hours ago and I have been thinking about this post since then. After taking several photos this weekend, I couldn't wait to share them with you. I  went to Oradea for my cousin's wedding. Any important event requires a special outfit. I had looked several days for the perfect dress and finally I found it. I loved its color and its length. I just added a floral headpiece. I liked the result.
My sister and I, we have managed to get similar dresses, but she accesorized hers with a golden statement necklace.
The party was amazing, we had a really good time and we have danced until the morning.




8 comments:

  1. Cat de feminin si delicat!
    PS: Ma gaseti la o adresa noua:
    http://www.corina-popa.blogspot.ro
    Te pup,
    Corina

    ReplyDelete
    Replies
    1. multumesc mult de tot pentru aprecieri!

      Delete
  2. Replies
    1. multumesc tare mult! si mie imi place tare mult rochita aceasta.

      Delete
  3. Foarte lovely!! Imi place foarte mult coronita!! :)

    http://therubberdoll.com/leopard-mood/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc! Abia aştept să mai adaug coroniţa unei ţinute!

      Delete
  4. Esti absolut superba iar accesoriul de pe cap face totul :)

    ReplyDelete

I like every single comment you leave on my page. So don't hesitate! Your oppinion is really important for me!

Thank you for contacting us. We will be in touch with you very soon.