1.7.13

Blue Jeans & White T-Shirt.




Jeans - Mom's Closet / T-shirt - Zara / Heels - Stradivarius / Cardigan - Bershka

[RO] Salut tuturor! Am aşteptat atât de mult să se încălzească vremea, dar se pare că vara e destul de timidă. Într-un fel sunt fericită că temperaturile nu îmi fac în ciudă, ţinând cont de faptul că mai am o săptămână de sesiune. Cu toate acestea, am profitat de puţinul soare de azi şi am ieşit la un suc pe una din terasele la înălţime din Cluj, cea de la Hotel Beyfin. Îmi doream de mult să ajung pe acolo, dar nu am prea avut timp. Mai bine mai târziu, decât niciodată. Pentru această ieşire am ales o pereche de jeanşi evazaţi găsiţi în dulapul mamei mele şi un tricou alb cu peplum. Îmi plac tare mult pantalonii evazaţi purtaţi cu pantofi cu tocuri, deoarece alungesc aşa de frumos picioarele. Şi pentru un pic de confort termic am adăugat un cardigan croşetat. Aşa am adaptat eu clasica ţinută blue jeans&white shirt pentru o ieşire îmtr-o după-amiază răcoroasă de vară. 

[EN] Hello everyone! I've been waiting for the weather to get warmer, but it seems like the summer is pretty shy. Somehow I'm happy that the temperatures are not that high, because I still have one week of session. Anyway, I took advantage of today's little sun and I went out for a juice. For that I went for a pair of bootcut jeans, which I found in my mom's closet and a white peplum t-shirt. I like bootcut jeans paired with a pair of high-heels, because they create an optical effect of beautiful long legs. For a cozy feeling I added a crocheted cardigan. That's the way I adapted the classical blue jeans&white shirt outfit for a cool summer afternoon.



5 comments:

  1. I really love your blog, your outfits are amazing! :)

    familiarlight.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you very much for the appreciations!

      Delete
  2. uhm, de cand vreau sa ajung si eu pe terasa! sper sa fie cu noroc saptamana asta ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. e o terasa faina! privelistea e si ea frumoasa! e un loc in care chiar merita sa mergi!

      Delete
  3. Love your personal style! :)

    do u want to follow each other? I'm already following u!

    xx from

    http://letoileduphare.blogspot.com

    ReplyDelete

I like every single comment you leave on my page. So don't hesitate! Your oppinion is really important for me!

Thank you for contacting us. We will be in touch with you very soon.