10.7.13

9 Romanian Fashion Bloggers Who Inspire Me


 [RO] Mereu mi-au plăcut hainele şi accesoriile şi tot ce ţine de modă. Cu toate acestea, trebuie să recunosc că nu sunt mereu în tendinţe, dar am reuşit să îmi dezvolt propriul stil. Chiar dacă mulţi spun că e ceva cu care te naşti, eu sunt de părere că şi stilul trebuie educat. De aceea, caut mereu surse de inspiraţie care mă ajută să îmi perfecţionez propriile ţinute. Zilnic sunt nerăbdătoare să văd outfiturile bloggeriţelor care mă surprind mereu, mă fac să văd o piesă vestimentară într-un mod diferit. În ceea ce priveşte blogosfera românească de modă, nu stăm de loc prost, ceea ce mi-a îngreunat foarte tare sarcina de a alege 9 bloguri care mă inspiră. Am căutat originalitate, imaginaţie, tendinţe şi o oarecare identificare cu stilul bloggeriţei. Astfel, cu chiu, cu vai, am întocmit lista pe care am să o expun într-un mod aleator, pentru că nu pot decide care e cel mai bun blog. Toate sunt la fel de bune, ce mai!




[EN] I have always liked clothes and accessories and everything about fashion. Despite that, I have to admit that I'm not always in trend, but I managed to develop my own style. Eventhough a lot of people say that style is something you are born with, I do believe that style is something that everyone should educate. That's the reason why I'm always looking for inspiration which would help me to enhance my own outfits. I'm eager to see the bloggers outfits which are always surprising me and they make me see a piece of cloth different. The Romanian fashion blogosphere is full of amazing girls and this thing made it hard for me to choose 9 blogs which inspire me. I was looking for originality, imagination, trends and a style identification. Finally, I managed to draw up my list and I'll expose it randomly, because I could not decide which one is the best. They are all amazing!


Iulia Romana Pop de la La Jolie Julie.


Mădălina Simona Merca de la The Indie Chase.


Cristina Surdu de la Welcome to my World!


Anca de la 101 Fashion Street.


Manuela Lupaşcu de la Let's talk about fashion!


Ioana Chişiu de la Fashionspot.


Sandra Bendre de la Sandra's Fashion Corner


Nicoleta Buru de la Reinvent yourself!


Doina Ciobanu de la The Golden Diamonds.

Photo credits: La Jolie Julie, The Indie Chase, Welcome to my world!, 101 Fashion Street, Let's talk about fahion!, Sandra's Fashion Corner, Fashionspot, Reinvent yourself, The Golden Diamonds.



10 comments:

  1. Si in topul meu se afla toate aceste minunatii!
    :D

    ReplyDelete
  2. Wow, they are amazing! I have to check them out. :)

    Style Without Limits
    Facebook

    ReplyDelete
    Replies
    1. I strongly recommend you to read their posts! Really inspiring!

      Delete
  3. Wow, cma simt onorata, merci mult. Mai mare compliment nu am primit pana acum, Bianca. O supriza incredibila ^__^

    Imi place foarte mult bloggeritele selectate, le admir si eu foarte mult.

    ***
    Would be so nice to see your outfit on www.STARPIQ.com

    Many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca te-am surpins intr-un mod placut! Esti o fashion bloggerita nemaipomenita!

      Delete
  4. awww!!! Cat de dragut!! Multumesc frumos <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar meriţi locul în top! Ai un stil deosebit şi original!

      Delete
  5. Big like pentru toate fetele:D
    Si pentru postare de asemenea:)
    Kisses

    www.deeaella.blogspot.ro

    ReplyDelete
  6. Draguuut! Multumim frumos ;) pupici

    ReplyDelete
  7. Hey honey, thank you for your lovely comment & for following. I'm following back! Do you have Bloglovin? xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    P.S: Silvia Postolatiev rock-and-roses.blogspot.ro e superba!

    ReplyDelete

I like every single comment you leave on my page. So don't hesitate! Your oppinion is really important for me!

Thank you for contacting us. We will be in touch with you very soon.