23.6.13

Wearing Stripes: The Elegant Way!















/Dress - H&M / Sandals - Bershka / Bag - Zara / Necklace - DIY / Earrings - Ralph Lauren /


(RO) Salut tuturor! Îmi pare rău că nu am prea postat în ultima vreme, dar trebuie să recunosc ca nu am prea avut timp. În sfârşit sunt din nou în spatele monitorului gata să scriu pentru voi! Am hotărât că cel mai bine ar fi să scriu postările atât în română, cât şi în engleză. Am hotărât să fac o serie de trei postări în care să vă arăt cum să purtaţi aceeaşi piesă vestimentară în trei moduri diferite. Aşa cum toţi ştiţi, dungile sunt la mare căutare vara aceasta, de aceea mi-am scos la o plimbare noua mea rochie. Am vrut o ţinută elegantă, care să mă facă să mă simt feminină. Şi cam acesta a fost rezultatul... Abia aştept părerile voastre!



(EN) Hello everyone! Sorry for the lack of posting, but I've had no time for blogging lately. Finally I'm back behind the screen writing for you! As you can see I've decided to write my posts in both English and Romanian. Hope you will enjoy this! I've decided to make a 3 posts combo, showing you how to wear the same piece of clothing three different ways. As you all know, stripes are a must this summer, so I decided to get my new striped dress out for a walk. I wanted a chic elegant outfit to make me feel feminine. And that's what I've got... Can't wait to see what you are thinking about it!


6 comments:

  1. Imi place cum ai combinat rochia cu sandalele! Felicitari!

    http://walkwithad.wordpress.com

    ReplyDelete
  2. Amazing dress! Your blog is really interesting!
    Would you like to follow each other? :)
    With love, Sofia Silva ♥

    http://goldenfashionworld.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  3. Wow - beautiful hon! Love your style and this look is so bright and fun. :)

    www.fashionistastyle1.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. hey! thanks for the appreciations! i love this look very much too! you described it very well!

      Delete

I like every single comment you leave on my page. So don't hesitate! Your oppinion is really important for me!

Thank you for contacting us. We will be in touch with you very soon.